MINUMAN RAHSIA KEMUDAAN RxYOUNG

PENCARIAN RAHSIA KEMUDAAN SEJATI KINI MENEMUKAN SATU PENYELESAIAN!
Kini formulasi terbaru dan terkini dari Dato Dr Noordin Darus Minuman Kemudaan RxYoung & Krim AM.PM RxYoung
RxYoung keajaiban anti-penuaan semulajadi yang diformulasikan dari beberapa ramuan terbaik kaya antioksidan oleh Dato Dr Noordin Darus kini telah dilancarkan. Dengan ramuan antioksidan yang terbaik boleh didapati di pasaran hari ini, Rxyoung menunjukkan kesan yang cepat dan ketara hanya dalam jangkamasa 15 hari! Minuman kemudaan RxYoung diformulasikan daripada 5 bahan ajaib yang terkenal sebagai rahsia awet muda iaitu Resveratrol, Glutathione, buah beri Acai, buah delima, ekstrak biji anggur, selain asid amino L-arginine, kolagen marin, ekstrak roselle, BCAA dan semua diproses dengan air aura hebat RxWater. Adakah kita memang sebenarnya tua? Sains membuktikan bahawa 'perasaan' kita yang menjadi tua atau kelihatan tua dari sepatutnya adalah disebabkan proses semulajadi hasil tindakbalas kereaktifan hasil metabolisma penggunaan oksigen, iaitu kesan radikal bebas yang menyebabkan terjadinya penuaan awal. Tanda-tanda ketara yang dapat dilihat adalah seperti sakit-sakit sendi, kehilangan jisim otot, lemahnya tenaga seksual, kulit mula mengendur dan berkedut, tumbuhnya jeragat dan bintik-bintik pada kulit. Ia diburukkan lagi dengan tekanan harian di tempat kerja, pengambilan minuman keras, menghisap rokok, tidur yang tidak mencukupi, tekanan di rumah, kurang minum air kosong, pencemaran udara dan faktor makanan yang kita makan setiap hari. Semua faktor-faktor negatif ini secara langsung atau tidak akan mengakibatkan kerosakan pada peringkat sel pada tubuh kita. Pencarian untuk menterbalikkan atau sekurang-kurangnya memperlahankan proses ini begitu giat dijalankan. Akhirnya ditemukan dengan formulasi terbaik oleh Dr Noordin Darus dari bahan-bahan terbaik yang khusus untuk proses awet muda, dengan mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas dengan kuasa antioksidan di dalam RxYoung.

Ia benar-benar rahsia awet muda yang sebenar. Kandungan bahan-bahannya yang terbaik dan fungsinya adalah seperti berikut :


Resveratrol - antioksidan kuat sebatian phenol, yang dikeluarkan sebahagian tumbuhan untuk menentang serangan fungi. Paling kaya dalam anggur merah, bersifat anti-kanser, anti-radang, anti-virus, menurunkan gula darah, mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular seperti jantung, dikenali juga sebagai ramuan panjang umur (longevity tonic). Mendetoksifikasi sistem dalaman, mengurangkan garisan halus dan kedutan dengan berkesan.

Glutathione - antioksidan yang kuat, sebatian asid amino peptida, menghalang kesan kerosakan akibat tindakan radikal bebas dan peroksida. Bersifat sinergistik dengan antioksidan lain seperti Vitamin C dan Vitamin E, anti-kanser. Detoksifikasi fungsi hati, menguatkan imunisasi sistem tubuh dan memutihkan kulit.
Buah Beri Acai - tumbuhan asli Amazon di Brazil, antara kandungan antioksidan buah-buahan yang tertinggi di dunia dengan kandungan polifenol yang tinggi, mempunyai rasa unik beri dan coklat, juga penentang radikal bebas dan peroksida yang baik. Menguatkan jantung.
Buah Delima - tumbuhan asli kepulauan Himalaya dan Hemisfera Utara, amat kaya dengan antioksidan Vitamin C dan seumpamanya, menstabilkan tahap kolestrol darah, baik untuk sistem kardiovaskular, menguatkan sistem imunisasi tubuh dan mencantikkan kulit. Adalah buah sunnah yang disebut dalam Al-Quran (ar-rumman).
Ekstrak Biji Anggur - tinggi antioksidan, Vitamin E, polifenol, flavonoid. Baik untuk kesihatan jantung dan tekanan darah, memudakan, menyerlahkan keanjalan, tona dan ketegangan kulit, pelindung kerosakan sel.
(Sumber : Wikipedia)

Cubalah sekotak hari ini untuk melihat keberkesanannya dalam meremajakan diri anda. Ramuan rahsia awet muda sejati.
Harga Dicadangkan : RM 220.00 (Ahli) / RM 270.00 (Bukan Ahli) Kandungan 30 sachets Jadi ahli WWN boleh daftar online disini : http://tinyurl.com/copyninja Sila hubungi Fatimatun 013-324 3329 sekarang! Penghantaran ke seluruh nusantara.
Lawati juga http://fatimatun.blogspot.com/ dan video berikut : http://tinyurl.com/rxyoung
Terima Kasih. :)