PELUANG SERTAI KAMI MELALUI WEB AUTODOWNLINE

APA IMPIAN ANDA?

Tetapkan impian anda, pilih untuk bersama kami dengan menyertai Projek Copycat, dan tiru cara kami untuk berjaya. Bantuan dititipkan bagi yang ingin mengubah kehidupan. Komitmen kami usah dikhuatirkan, apa yang kami mahukan komitmen anda sahaja.

Memperkenalkan web autodownline yang memudahkan tugas anda menaja, cuma promosikan laman web anda dan mula menjana pendapatan dalam keluarga WorldWellness.

Tentu anda inginkan perniagaan dalam talian sendiri seperti ini : www.projekcopycat.com/bestdeal

7 Sebab Mengapa Anda Perlu Sertai Perniagaan ini Melalui Rangkaian ProjekCopyCat.com?

  1. Satu Web Promosi ProjekCopyCat.com telah dibina berdasarkan Username pilihan anda: http://www.ProjekCopyCat.com/UsernameAnda(Diaktifkan setelah anda Upgrade Member)

  2. Ahli yang mendaftar melalui rangkaian ProjekCopyCat.com akan mendapat kelebihan motivasi dan khidmat nasihat daripada senior rangkaian di WorldWellNess iaitu admin ProjekCopyCat.com ini sendiri. Beliau mempunyai pengalaman dan telah berkecimpung dalam dunia perniagaan MLM selama lebih 10 tahun.

  3. Melalui ProjekCopyCat.com, anda dapat membina rangkaian dengan mudah melalui online, anda cuma mempromosikan alamat laman web promosi anda dengan sebarkan ke email, sms, laman web, blog, iklan akhbar online, forum perniagaan MLM dan sebagainya.

  4. Anda mempunyai skop pemasaran yang lebih luas.

  5. Pendaftaran ahli baru di bawah penajaan anda sentiasa dibuka 24 jam.

  6. Pihak admin juga akan membantu mempromosikan perniagaan anda secara berkumpulan.

  7. Kami memberikan anda ahli berterusan untuk siapa yang cepat mendaftar, dengan konsep siapa cepat dia dapat dan mengatur downline anda supaya anda memperolehi pendapatan berterusan.
    Jadi apa ditunggu lagi, sertai kami sekarang. Klik sahaja SINI untuk bermula, daftar dulu PERCUMA dan tengok apa yang kami tawarkan! No compromise, No obligation, just pure satisfaction! :)