PROGRAM TERAPI PENGGANTIAN RxLITE

TERAPI GANTIAN MAKANAN DENGAN RxLITE

Makan dengan banyak untuk kurus? Benarkah? Bukankah saya perlu tahan lapar untuk kurus?

Anda tidak perlu berlapar untuk kurus sebenarnya. Ada terapi pelangsingan semulajadi yang ditawarkan untuk kurus, anda akan kekenyangan sepanjang hari dengan RxLite. Cuma gantikan sarapan, makan tengahari, makan malam dengan RxLite mengikut kesesuaian anda rasakan selesa, dan alami penurunan berat secara selamat tanpa kelaparan yang menyeksakan zahir & batin :)

Anda boleh merasakan sendiri penurunan berat badan yang konsisten setiap minggu antara 2-3kg tanpa berlapar asalkan mengikuti saranan terapi pelangsingan yang dicadangkan. Lemak-lemak yang selama ini membelenggu kehidupan anda akan dibakar menjadi otot-otot cantik yang akan dicemburui rakan. Senaman ringan amat digalakkan untuk melengkapi program diet yang dianjurkan, selain memperbaiki stamina dan meningkatkan metabolisma semulajadi tubuh membakar lemak.

Bagaimana caranya?
Diatas adalah cadangan penggantian makanan yang perlu diikuti bagi memastikan keberkesanan program diet RxLite. Anda tak perlu terlalu risau takut akan lapar, kerana RxLite mempunyai formula Rx lengkap yang memastikan kelaparan melampau tak berlaku (mungkin pada awalnya akan masih ada sedikit bibit-bibit nafsu makan dalam diri anda), pengambilan berterusan dengan rasa coklatnya yang enak memastikan terapi ini berjaya secara semulajadi, jika tak tentu formula 'Slim For Life' ciptaan pengasas Dr Noordin Darus tak menjadi fenomena, kan?

RxLite merupakan program penjagaan berat badan yang lengkap. Minuman terapi gantian makanan ini sungguh lazat, rendah kalori, kaya dengan antioksidan flavonoid, mengurangkan berat badan semulajadi tanpa rasa lapar dan pembakaran lemak yang berterusan. Ia sesuai dibancuh dengan menjadikannya shake yang lazat, tiada lagi rasa bersalah pada tubuh dan deria rasa yang selama ini pernah mencuba minuman diet lain yang tidak sedap dan memualkan tekak (tapi terpaksa ambil kononnya nak kurus).

Kajian mendapati masalah berat badan berlebihan menjadi penyumbang bukan sahaja kepada masalah kesihatan seperti sakit jantung, osteoporosis, kencing manis, strok, tekanan darah tinggi, masalah buah pinggang selain penampilan diri yang kurang menarik, bahkan tekanan kepada emosi dan psikologi seseorang. (Mencari penawar sakit kronik? Klik sini)

Bayangkan jika anda memasuki restoran yang ramai orang, cuba duduk di atas kerusi yang hanya muat-muat 3/4 badan anda, tiba-tiba kerusi tersebut patah dan anda terjelepok jatuh ke lantai seperti buah nangka masak yang jatuh ke tanah, tidakkah ia mampu menjurus kepada perbuatan ingin bunuh diri? Walaupun lucu bunyinya tapi itulah hakikatnya.

Kurangkan pengambilan kalori harian anda, maksimakan penggunaannya, amalkan RxLite sebagai terapi gantian makanan anda!

Faedah Utama Menjadikan RxLite Minuman Gantian
  • Sumber pembekalan tenaga yang seimbang unsur karbohidrat, protein, lemak tak tepu
  • Kaya dengan serat pemakanan yang lengkap untuk kesihatan usus
  • Menghindari rasa lapar dan menimbulkan perasaan penuh/kekenyangan
  • Kalori yang rendah membolehkan tubuh menggunakan kalori dari makanan lain lalu membakar lemak-lemak dengan bahan pembakar lemak semulajadi L-Carnitine
  • Merendahkan tahapan kolesterol dalam darah dan meningkatkan kesihatan kardiovaskular
  • Rasa yang lazat & kaya dengan khasiat antioksidan
  • Tidak mengandungi gula dan amat sesuai bagi pengidap kencing manis